Vážení zákazníci, objednávky vytvořené do 17.12.2024 budou do vánoc určitě doručené. Od 18.12.2024 neumíme bohužel garantovat doručení do vánoc vzhledem k velkému vytížení dopravců. Od 17.12.2024 - 25.12.2024 budou akceptované pouze bezhotovostní platby. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné svátky vánoční.

Reklamační řád

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Zdeněk Navrátil
Našelásky.cz
Pelešany 145
511 01  Turnov

Potřebné údaje sepište písemně - REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.

Rádi bychom vás chtěli požádat o pár maličkostí:

  • Zatím NIKAM nic NEPOSÍLEJTE, pro vyřízení reklamace nebo možnost kompenzace Vás budeme kontaktovat
  • Pokud si však přesto přejete reklamaci zaslat, tak posílejte na adresu společně s údaji o původní objednávce (č. objednávky, vaše jméno a kontakt):
  • Na reklamaci posílejte zboží čisté.

 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

 

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

    3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.