DOPRAVA A PLATBA

 Česká Republika

     Balíkovna na výdejní místa v ČR

Balík do balíkovny a do výdejních boxů. Balíček si vyzvednete v balíkovně na výdejním místě nebo v boxu po přijetí kódu na mobil nebo e-mail.

Před dokončením objednávky v kroku 2 "Doprava a platba" zvolte způsob dopravy "Balíkovna". Po zvolení balíkovny se Vám v dalším kroku rozevře seznam Balílkoven. Vyberete si zde výdejní místo, kam chcete balíček poslat a my budeme vědět, kam co nejrychleji objednávku poslat.

Až Vám přijde kód, tak je balíček připraven k vyzvednutí. S tímto kódem se dostavíte na výdejní místo a balíček si vyzvednete.

Sledování zásilky ZDE.

Více o Balíkovně ZDE.

Upozornění: Pokud volíte raději výdejní box než kamennou pobočku, může se stát, že v případě obsazení boxu je zásilka přesměrovaná Českou poštou do jiného boxu, případně na příslušnou pobočku České pošty. Toto nejsme bohužel schopní ovlivnit, byť bychom velmi rádi.

     Balíkovna na adresu v ČR

Balíkovna vám doručí balíček na vaší adresu. Než vám zásilka bude doručena, měla by vám přijít zpráva SMS a e-mail. Většinou je doručení následující den od odeslání. Může se ale stát, že bude putovat o den déle. V předvánoční době se může doba ještě více prodloužit, tohle bohužel neovlivníme. Pokud Vás doručovatel doma nezastihne, tak balíček uloží v Balíkovně (v drtivé většině případů příslušná pošta), kde si ho v klidu můžete vyzvednout.

Sledování zásilky ZDE.

 

Společnost PPL vám doručí balíček na vaši adresu. PPL doručuje balíčky následující den od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.

Pokud by balíček dorazil poškozený, tak upozorněte dopravce, aby poznamenal, že je balík poškozený a byl převzat s výhradou. Než jej rozbalíte, tak balíček pořádně nafoťte. Důležité je nafotit poškození i etiketu s číslem balíčku, potom otevřený balíček s obsahem včetně výplně. Pak případně nafocení i poškozeného obsahu. Pošlete nám e-mail, abychom měli podklady pro řešení situace.

Sledování zásilky ZDE.

Společnost PPL doručí balíček na výdejní místa Parcelshop.

PPL doručuje balíčky většinou následující den od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.

Sledování zásilky ZDE.

Zásilkovnou již nezasíláme - proč? Můžete si přečíst ZDE.

 

ZPŮSOB PLATBY - ČESKÁ REPUBLIKA

PLATEBNÍ KARTA

Platební karty - Visa a mastercard - uhradíte při odeslání objednávky platební kartou. Pohodlný způsob platby. V případě, že jste zvolili možnost platební kartou, ale rozmysleli jste si to a chcete zaplatit bankovním převodem, můžete tak učinit na platební bráně, která vás nikam nepřesměruje, ale umožní vám zaplatit podle vaší volby.

V případě vrácení peněz například z důvodu reklamace nebo vrácení zboží, proběhne platba zpět na účet, ze kterého se objednávka zaplatila (bankovní účet, ke kterému platební karta patří).

 

DOBÍRKA

Česká pošta, PPL, Zásilkovna - Vánoce, svátek nebo narozeniny? Sešla se vám hotovost a chcete se jí zbavit? Známe to všichni. Není problém. Zaplatíte až při převzetí balíčku.

 

BANKOVNÍ PŘEVOD

Podklady pro platbu zasíláme okamžitě po dokončení objednávky. Můžete využít QR kód - placení je stejně pohodlné jako platební kartou.U většiny bank je na účet připsáno prakticky okamžitě. Bohužel některé banky částku stále ještě připisují do 1-2 pracovních dnů. Náš bankovní účet je u FIO banky s kódem 2010. V rámci této banky je připsání peněžních prostředků okamžité.

V případě vrácení peněz například z důvodu reklamace nebo vrácení zboží, proběhne platba zpět na účet odesílatele.

Jakmile je platba připsána, tak balíček odesíláme.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.